سن فایل (snfile.com)

فروش فایل های دانشگاهی

سن فایل (snfile.com)

فروش فایل های دانشگاهی

سن فایل (snfile.com)
بایگانی

مجموعه منابع آزمون MSRT بصورت کامل-دانلود مستقیم

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ



آزمون MSRT توسط وزارت علوم برای سنجش مهارت زبان دانشجویان دکتری در سه بخش شنیداری ، گرامر و درک مطلب برگزار می شود. برای هر یک از این سه بخش شما نیاز یادگیری مهارت های پایه از طریق مطالعه منابع درست هستید. در این صفحه به معرفی کامل این منابع و شیوه مطالعه آنها و همین طور شیوه آماده شدن برای آزمون زبان MSRT میپردازیم.

دانلود رایگان منابع آزمون MSRT - پی اچ دی پارس

آزمون MSRT که تقریبا هر ماهه توسط وزارت علوم برگزار می شود از سه بخش شنیداری (۳۰ سوال)، گرامر (۳۰ سوال) و درک مطلب (۴۰ سوال) تشکیل شده است و شما برای آمادگی این آزمون نیاز به تقویت هر سه مهارت دارید. در ای پست منابع مربوط به این ازمون برای شما قرار داده است امید که با مطالعه کامل این منایع به نمره مناسبی از این آزمون دست پیدا ...

منابع آزمون msrt - پی اچ دی پارس

دسته مقاله msrt, زبان دکتری, منابع آزمون msrt | خبرهای آزمون زبان msrtآزمون زبان toefl, آزمون زبان آیلتس, آزمون زبان تولیمو,آزمون زبان دکتری, آمادگی زبان دکتری, امتحان زبان ... از سری مجموعه های منابع آموزش زبان انگلیسی، کتاب ۵۰۴ کلمه ضروری انگلیسی را برای آمادگی از نظر دامنه لغات و کاربرد آنها در این پست برایتان آماده کردیم.

دانلود رایگان کلیه منابع آزمون MSRT به همراه فایل صوتی

Nov 4, 2017 - دانلود رایگان کلیه منابع آزمون MSRT به همراه فایل صوتی.

منابع آزمون‌ MSRT - FastZaban

منابع مفید برای آمادگی در آزمون MSRT به شرح زیر می‌باشند. ۱. برای قسمت گرامر بهترین، جامع‌ترین و معروف‌ترین منبع، کتاب تافل لانگمن است.

منابع آزمون زبان MSRT (ام اس آرتی) - دانلود منابع زبان دکتری 

Dec 1, 2017 - جدید ترین منابع آزمون MSRT (ام اس آرتی)-MCHE همراه با نمونه سوالات و سوالات ادوار گذشته می توانید در این صفحه دانلود بفرمایید.


مجموعه منابع آزمون MSRT

منابع آزمون msrt 96

دانلود رایگان منابع آزمون msrt

برای آزمون msrt چی بخونم

سوالات آزمون msrt

منابع آزمون msrt 95

منابع آزمون msrt چیست

منابع آزمون mche

بهترین کتاب برای آزمون msrt


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی